Generelle oplysninger

Wally and Whiz ApS
Rugmarken 35A
3520 Farum
Danmark

CVR-nummer: 36 50 50 60
E-mail: info@wallyandwhiz.com
Etableringsdato: 29.01.2015

 

Sådan handler du hos os

  1. Gå på opdagelse i vores spændende univers på www.wallyandwhiz.dk.
  2. Find den eller de varer, du ønsker og læg dem i kurven.  
  3. Godkend vores handelsbetingelser. 
  4. Gå til kassen.
  5. Indtast din mailadresse, navn, firmanavn, leveringsadresse samt mobilnummer.
  6. Vælg ønsket betalingsmåde.
  7. Dobbelttjek dine kontaktoplysninger. Vær OBS på korrekt mobilnummer, e-mailadresse og leveringsadresse.
  8. Godkend herefter købet.
  9. Når købet er gennemført, vil du modtage en bekræftelse på din bestilling på e-mail.

Alle priser er ekskl. moms. Alle aftaler indgås på dansk og efter dansk lov, når du handler på www.wallyandwhiz.dk.

Har du spørgsmål til overstående, kan du sende en e-mail til info@wallyandwhiz.com.

 

Betaling

Du kan anvende følgende betalingsløsninger på www.wallyandwhiz.dk:
Mobilepay, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Maestro, Apple Pay og Google Pay.

Der opkræves ikke gebyr ved betaling på www.wallyandwhiz.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra lageret. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle priser er i danske kroner (DKK).

Vi forbeholder os ret til at ændre priserne uden varsel, dog ikke efter et køb er gennemført.

 

Fragtpriser

Varer til adresser i Danmark sendes med DSV/GLS.
Pris for levering ved køb under 3.500 kr.: 80 kr. ekskl. moms.
Fri fragt ved køb for 3.500 kr. eller mere. 

 

 

Leveringstid

Vi gør alt, hvad vi kan for at levere dine varer inden for 1-2 hverdage fra bestilling. 

Bemærk: I særligt travle perioder, ved akut sygdom i vores pakkeri, ved interne pakkehåndteringsproblemer hos en af vores samarbejdspartnere, der står for transport og levering, eller lignende, kan længere leveringstid forekomme. 

Har du spørgsmål til leveringen af din pakke, kan du sende en e-mail til info@wallyandwhiz.com.

 

Track & trace

Så snart dine varer er på vej til dig, vil du modtage en e-mail med et trackingnummer fra DVS/GLS. Og når dine varer er leveret på den valgte adresse modtager du endnu en e-mail fra DSV/GLS. Denne gang er det en bekræftelse på, at dine varer nu er leveret.

 

Har du spørgsmål til trackingnummer, sporing, etc., kan du sende en e-mail til info@wallyandwhiz.com. 

  

Reklamationer

Når du handler på www.wallyandwhiz.dk, har du efter købeloven 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd eller placering. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Send hurtigst muligt en e-mail til info@wallyandwhiz.com. Vi behandler din reklamation hurtigst muligt.

Returnering
Du skal sende varen retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du står selv for at afholde alle direkte udgifter i forbindelse med returnering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til dig, til vi modtager varen. Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varen.

Du skal sende varen til:
Wally and Whiz ApS  
Att: Kundeservice  
Rugmarken 35A
3520 Farum
Danmark

Penge retur
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis det fulde beløb inklusiv (rimelige) fragtomkostninger. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for dine fragtomkostninger, så vi kan refundere disse.