Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet nogle af de spørgsmål, som vi oftest modtager fra vores kunder – og svarene derpå. Skulle du ikke finde svar på netop dit spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os ved at sende en e-mail til retail@wallyandwhiz.com.
Hvor meget skal jeg købe for for at få fri fragt?
Køber du for 3.500 kr. ekskl. moms eller mere, får du fri fragt. Når du har puttet varer i kurven, kan du klikke på "kurv" og øverst se, om du har opnået fri fragt. Hvis ikke, vil der stå, hvor meget mere, du skal shoppe for, for at få fri fragt.
Køber du for mindre end 3.500 kr. ekskl. moms, betaler du 80 kr. for levering.
Jeg har bestilt nogle varer – hvad nu?
Først og fremmest tak for din bestilling. Vi glæder os til at pakke og sende din bestilling til dig.
Vi sender snarest en bekræftelse på din bestilling til dig på e-mail, og derfor er det vigtigt, at du har indtastet din e-mailadresse korrekt – og selvfølgelig også leveringadresse, så vi kan levere dine varer til dig.
Når vi har pakket dine varer, vil DSV eller GLS, som står for transport og omdeling, afhente pakken hos os. Og du vil herefter modtage et trackingnummer på e-mail, så du kan følge din pakke. Gå til GLS Tracking eller Gå til DSV Tracking.
Hvornår modtager jeg mine varer?
Vi gør alt, hvad vi kan for at levere dine varer inden for 1-2 hverdage fra bestilling.
Bemærk: I særligt travle perioder, ved akut sygdom i vores pakkeri, ved interne pakkehåndteringsproblemer hos en af vores samarbejdspartnere, der står for transport og levering, eller lignende, kan længere leveringstid forekomme.
Har du spørgsmål til leveringen af din pakke, kan du sende en e-mail til retail@wallyandwhiz.com.
Jeg har ikke modtaget et trackingnummer eller mine varer – hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget et trackingnummer eller dine varer inden for 2 hverdage, skal du kontakte os ved at sende en e-mail til retail@wallyandwhiz.com, så vi sammen kan finde dine varer.
OBS: For en sikkerheds skyld, så tjek også uønsket e-mail/spam filter for at se om vores e-mail skulle være endt dér.
Mine varer er blevet beskadiget under transport – hvad gør jeg?
Hvis forsendelsen og dine varer uheldigvis skulle vise sig at være beskadiget ved modtagelsen, skal du kontakte os ved at sende en e-mail til retail@wallyandwhiz.com hurtigst muligt og senest 3 hverdage fra modtagelsen med følgende informationer:
- Billede af kassen, dine varer kom i.
- Billede af kassens fragtlabel.
- Billede af de beskadigede varer.
- Ordrenummeret på din bestilling.
Så vil vi straks følge op på sagen og sørge for, at du hurtigst muligt får ombyttet dine varer.